dijous, 29 d’abril del 2021

La Regió Sanitària de Girona no aconsegueix alliberar els hospitals de malalts amb covid-19, moren tres persones pacients, detecten 293 casos nous, la Rt frega l'1 i el rebrot creix de nou

La Regió Sanitària de Girona no aconsegueix alliberar els hospitals de malalts amb covid-19, moren tres persones pacients, detecten 293 casos nous, la Rt frega l'1 i el rebrot creix de nou 

Les poblacions de les comarques gironines amb el risc més elevat, entre altres, són Bellver de Cerdanya (1.005), Roses (989), Vilafant (929), Olot (692), Puigcerdà (658), Sant Feliu de Guíxols (658), la Bisbal d'Empordà (585), Lloret de Mar (451), Girona (398), Torroella de Montgrí (384), Salt (369), Palamós (364), Palafrugell (337), Ripoll (301), Camprodon (282), Figueres (274), Banyoles (266), l'Escala (262), Blanes (253), Santa Pau (147) i Campdevànol (133) 

Solament s'han vacunat amb la primera dosi 189.934 persones (1.236 més que ahir) a la Regió Sanitària de Girona en total. Pel que fa a la segona dosi solament l'han rebut 74.598 persones (6.986 més que ahir) 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Bellver de Cerdanya (Baixa Cerdanya, comtat de Cerdanya) 29/04/2021.- Llegim al portal Gerió Digital que el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha confirmat avui que les darreres hores a la Regió Sanitària de Girona han mort tres persones de les  pacients per coronavirus-19, el que representa un acumulat de defuncions a aquesta regió sanitària de 2.088 en total. 

Desglossat s'especifica que en total ja han mort en hospitals i sociosanitaris 1.126 en total, en residències 282, 178 en domicilis i 502 no estan classificats. 

Pel que fa al nombre de casos hi ha un total de 70.376 contagis, 293 més que ahir. Pel que fa a la velocitat de reproducció de la malaltia (Rt) se situa en 1,01 i baixa una centèsima. Pel que fa a la mitjana al Principat de Catalunya se situa en 1,04 i creix una centèsima. 

L'índex de rebrot (iEPG) se situa en un valor de 356 sobre 100, superant així el risc alt. Ahir l'índex es trobava en 351, creix 5 punts. Aquesta xifra és superior a la mitjana del Principat de Catalunya que avui se situa en 292 punts. 

Solament s'han vacunat amb la primera dosi 189.934 persones (1.236 més que ahir) a la Regió Sanitària de Girona en total. Pel que fa a la segona dosi solament l'han rebut 74.598 persones (6.986 més que ahir). 

Les comarques registren el següent índex de rebrot: Gironès (385,09), el Baix Empordà (366,14), la Baixa Cerdanya (494,29), la Garrotxa (516,9), l'Alt Empordà (356,02), el Pla de l'Estany (311,08), la Selva (358,47) i el Ripollès (605,9). 

Aquí es pot seguir dia a dia, municipi a municipi:  

[https://www.ccma.cat/324/coronavirus/risc-municipis/] 

Les poblacions de les comarques gironines amb el risc més elevat, entre altres, són Bellver de Cerdanya (1.005), Roses (989), Vilafant (929), Olot (692), Puigcerdà (658), Sant Feliu de Guíxols (658), la Bisbal d'Empordà (585), Lloret de Mar (451), Girona (398), Torroella de Montgrí (384), Salt (369), Palamós (364), Palafrugell (337), Ripoll (301), Camprodon (282), Figueres (274), Banyoles (266), l'Escala (262), Blanes (253), Santa Pau (147) i Campdevànol (133). 

Hi ha 177 persones hospitalitzades (els mateixos que ahir) de les quals 51 són a l'UCI (1 més que ahir).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada