A la Regió Sanitària de Girona els casos nous de covid-19 s'apropen als 300
El gerent del CatSalut a Girona confirma un creixement de brots familiars i de casos a escoles
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Girona (Gironès, comtat de Girona) 30/04/2021.- Llegim al Diari de Girona que mentre la majoria d'indicadors de contagi de covid-19 segueixen estancats, els casos van creixent diàriament. De fet, segons el darrer balanç, a la Regió Sanitària de Girona es van detectar 293 nous casos, un 36% més que el dia anterior, i el total ja s'aproxima al llindar de 300 casos.
El gerent del CatSalut, Miquel Carreras, va afirmar a RTVE que s'està notant un increment de brots familiars, ja que es poden arribar a registrar tres o quatre casos en una mateixa família, i també s'estan notificant més casos a les escoles que abans.
Seguint en aquesta línia, entre ahir i avui s'estan duent a terme cribratges massius a centres escolars de Cassà de la Selva (les Gavarres, Gironès, comtat de Girona), Sant Hilari Sacalm (les Guilleries, la Selva, comtat d'Osona) i Sarrià de Ter (Gironès, comtat de Girona), on han crescut els casos de positius.
A més, després de setmana santa hi ha hagut creixements de casos a altres centres escolars de diversos punts, com ara Girona (Gironès, comtat de Girona), Roses (Serra de Rodes, Alt Empordà, comtat de Peralada), Vidreres (la Selva, vescomtat de Cabrera, comtat de Girona) i Tossa de Mar (el Massís de Cadiretes i l'Ardenya, la Selva marítima, la Selva, comtat de Girona), entre d'altres, on també s'han fet cribratges.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada