dimecres, 4 de novembre del 2020

L'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de Figueres suspèn l'activitat presencial per un positiu de covid-19 a la plantilla

L'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de Figueres suspèn l'activitat presencial per un positiu de covid-19 a la plantilla 

Es manté el servei de cita prèvia per telèfon i les gestions online 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Figueres (la Garriga, Alt Empordà, comtat de Besalú) 04/11/2020.- Segons uns despatx de l'Agència Catalana de Notícies, l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC) de Figueres (la Garriga, Alt Empordà, comtat de Besalú) ha aturat l'atenció presencial per un positiu de covid-19 a la plantilla. 

Des d'aquests dimecres, només es podran fer gestions per via telefònica i telemàtica a través del web. 

Totes les persones que tinguin cita prèvia confirmada seran ateses de forma telefònica en les properes hores i dies i es mantindrà aquest servei però per telèfon.  

Des de l'Ajuntament, asseguren que el servei presencial es reprendrà "el més aviat possible i tan bon punt s'hagin complert els protocols sanitaris". 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada