Necrològica de Josep Cid apareguda en el periòdic parisenc Le Combat Syndicaliste del 29 de novembre de 1962
MEMÒRIA PROLETÀRIA DEL NORD-EST
El 4 de novembre de 1962 mor a Combs-la-Ville (Seine-et-Marne) l'anarcosindicalista Josep Cid. Havia nascut a Tortosa (Baix Ebre)
En el decurs de la Retirada republicana de febrer de 1939, camí de l'exili, passà la frontera del Pirineu Oriental
Josep Cid: El 4 de novembre de 1962 mor a Combs-la-Ville (Seine-et-Marne, Illa de França) l'anarcosindicalista Josep Cid. Havia nascut a Tortosa (Baix Ebre).
En el decurs de la Retirada republicana de febrer de 1939, camí de l'exili, passà la frontera del Pirineu Oriental.
A Montpelhièr (Erau, Occitània) visqué com pogué fins que va ser detingut i enviat a fer feina a la zona de Nimes (Gard, Occitània) enquadrat en una Companyia de Treballadors Estrangers (CTE).
Després de la Segona Guerra Mundial s'instal·là a Combs-la-Ville, on milità en la Federació Local de la Confederació Nacional del Treball en l'Exili (CNT-AIT) i en Solidaritat Internacional Antifeixista (SIA) d'aquesta localitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada