dimarts, 2 de gener del 2018

Un veí de Porqueres protestarà cada dia tot sol demanant l'alliberament dels dos Jordis i dels dos consellers del Govern legítim català

 
S'ha passat una hora davant de l'ajuntament de Banyoles i cada dia hi estarà més temps.  
Afirma que aquest és el "granet de sorra" que vol aportar, esperonat per altres iniciatives com la dels Avis i Àvies per la Llibertat de Reus.   


TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 02/01/2018  
Porqueres/Banyoles (Pla de l’Estany, comtat de Besalú).-    

Segons un despatx de l’Agència Catalana de Notícies un veí de Porqueres (Pla de l'Estany, comtat de Besalú) ha començat aquest dimarts al migdia una protesta a títol individual per demanar l'alliberament dels "presos polítics" davant de l'ajuntament de Banyoles (Pla de l’Estany, comtat de Besalú). Amb una pancarta on deia 'llibertat' i una cinta groga penjada al coll, s'ha estat durant una hora a aquest emplaçament. Cada dia repetirà aquest gest i hi sumarà un minut més. "Estic trist per les circumstàncies polítiques per les que passem; voldria que s'acabés d'una vegada la repressió i que els que estan empresonats tornessin a casa i també els que estan a l'exili", ha explicat Josep.

Dos mesos a la presó, Junqueras i Forn
L'home, que està jubilat, afirma que aquest és el "granet de sorra" que vol aportar, esperonat per altres iniciatives com la dels Avis i Àvies per la Llibertat de Reus. I anima a altres persones a que l'acompanyin.
Els consellers Oriol Junqureras i Quim Forn justament avui fa dos mesos que són a la presó. "Estan injustament empresonats per defensar la voluntat de la majoria del Parlament", ha manifestat l'ANCa través del seu compte de Twitter. D'altra banda, l'entitat ha recordat que els Jordis, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, fa 78 dies que estan a la presó de Soto del Real. "El seu empresonament és la vergonya de l'Estat espanyol i d'Europa", ha reblat l'entitat sobiranista. Precisament, dijous, el Tribunal Suprem ha citat Junqueras per decidir sobre el recurs de la defensa respecte a les mesures cautelars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada