Pont ferroviari de Colera |
Pel deficient estat de la catenària en la línia R11 els trens no poden corre massa.
El tercer rail entre Girona i Vilamalla --que va costar 90 milions d’euros-- fa un any que no hi passa cap tren.
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 14/05/2017
Colera (La Mar d’Amunt, Albera marítima, Alt Empordà).-
De part de persones usuàries del tren convencional a l’Alt Empordà, entre Portbou i Figueres, se’ns informa sobre la qüestió vidriosa del pont de Colera. Resulta que fa uns mesos tots els trens al pas d’aquest punt negre de la xarxa de la R-11 en concret havien de reduir la marxa a 60 quilometres /hora, doncs bé, ara fa un mes la velocitat ja s'ha reduït a 30 quilometres/hora.
Una de les causes que en la línia R11 els trens no poden córrer massa --el trens regionals 120 quilometres/hora i el MD a un màxim 160 quilometres/hora-- es el deficient estat de la catenària, excepte en el tram entre Caldes de Malavella i Riudellots de la Selva.
En el tram de tercer rail --que conviu amb el tram ibèric-- entre Girona i Vilamalla fa cosa d’un any que no hi passa cap tren, quan l’obra va costar a l’herald públic 90 milions d euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada