dijous, 10 de novembre del 2016

El Sindicat d'Estudiants convoca una segona vaga contra les revàlides

http://www.sindicatdestudiants.net/images/24catalunya.jpg
El dijous 24 de novembre es farà una manifestació des de la plaça de la Constitució de Girona  











TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 10/11/2016 
Girona (Gironès).- 

L´alumnat de Secundària surt al carrer per rebutjar les revàlides
Girona, el passat 27 d'octubre 
Llegim en la premsa convencional gironina que  el Sindicat d'Estudiants repetirà la vaga contra les revàlides el dijous 24 de novembre, gairebé un mes després de la primera -el 27 d'octubre-, que a la ciutat de Girona va treure tres-cents estudiants de Secundària al carrer. En aquesta ocasió la crida a aturar les classes es fa amb la premissa: «No ens enganyen! Fora revàlides franquistes».
A Girona, el 24 de novembre la manifestació s'ha convocat per les 12 del migdia a la plaça de la Constitució.  
D'altra banda, la Federació d'Educació de CCOO ahir va exigir al Departament d'Ensenyament «claredat» en l'aplicació de revàlides i en el manteniment de la selectivitat a Catalunya. Mitjançant un comunicat, va assegurar que «la comunitat educativa està pendent» de conèixer la postura del Govern de la Generalitat de Catalunya respecte a l'aplicació de la Lomce -coneguda com a Llei Wert-. Segons CCOO, l'aparició de l'esborrany d'Ordre Ministerial que regula les característiques de les proves per a aquest curs «posa de manifest» que la previsions de l'executiu central quant a l'aplicació de la Lomce «segueix punt per punt».
CCOO entén que la consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz, ha de «donar explicacions clares i precises a la ciutadania» sobre les previsions que té el seu govern per als milers d'alumnes que aquest curs acaben l'ESO o el Batxillerat, més enllà de no assistir a les reunions convocades pel Ministeri d'Educació per analitzar les noves avaluacions finals d'etapa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada