dijous, 19 de març del 2015

L’Ajuntament de Pont de Molins tira endavant en un tens ple la modificació del projecte inicial del nou polígon industrial del municipi

Josep Fuentes, alcalde per CiU de Pont de Molins
Es denuncia que el polígon "és innecessari" i que s'"està fent a mida de tres promotors" 







TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 19/03/2015 
Pont de Molins (Alt Empordà).- 

Segons l’Agència Catalana de Notícies amb els vots a favor del grup municipal de CIU, que governa amb majoria absoluta, i del PSC, el ple de l'Ajuntament de Pon de Molins (Alt Empordà) ha aprovat aquest dijous que la tramitació d'un nou polígon industrial al municipi de 50 hectàrees tiri endavant. Concretament, s'ha aprovat la modificació inicial del projecte i l'exposició pública del pla.

El ple, al que han assistit una vintena de propietaris afectats, ha tingut moments de tensió amb picabaralles dialèctiques constants entre govern municipal i oposició i l'escridassada final dels afectats que denuncien que el polígon "és innecessari" i que s'"està fent a mida de tres promotors" sense "tenir en compte per a res" l'opinió i els interessos dels afectats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada