divendres, 9 de gener del 2015

Les rendibles evasions fiscals de les filles de Jordi Pujol Soley

Mireia Pujol Ferrusola
Mireia va fregar el 31% de retorn i Marta, gairebé el 53% amb les inversions andorranes   





TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 09/01/2015 
Queralbs (Ripollès).-  

Marta Pujol Ferrusola
Els fons amagats a Andorra pels Pujol van oferir una oportunitat d'obtenir rendibilitat mitjançant inversions que tres dels fills, Marta, Mireia i Josep, no van desaprofitar.
Segons les dades publicades per ‘Vozpópuli’ sobre els seus moviments de diners al Principat d’Andorra, les dues filles de Jordi Pujol i Marta Ferrusola van destacar en l'assoliment de revaloritzacions que van ultrapassar les de l'IBEX 35.
Marta Pujol Ferrusola va rebre un retorn de les seves inversions de fins al 52,74% i un mes abans del tancament de les dades remeses a la Justícia, la rendibilitat dels fons evadits s'enfilava per sobre del 59,9%.
Mireia Pujol Ferrusola va obtenir un 30,85% de rendibilitat amb la seva cartera d'inversions i entre el gener i el febrer del 2009 va incrementar el seu patrimoni un 12,91%. En el seu compte obert el 1992, segons la mateixa informació, va arribar a acumular fins a un milió d'euros. Menys espectacular és el cas de Pere Pujol Ferrusola, que va aconseguir un 6,41% de benefici. 

Sis mesos després 
Els Pujol no han tingut pressa per facilitar a la Justícia la documentació que la banca andorrana només podia entregar als titulars dels comptes. De fet, AndBank va lliurar documentació a Marta Ferrusola amb data de 9 de juliol del 2014 que no va arribar als tribunals fins al 7 de gener del 2015, dimecres passat. Es tracta de la mateixa tramesa que inclou les dades dels tres fills que comparteixen imputacions amb el matrimoni Pujol Ferrusola. 

Retorn a la Generalitat 
D'altra banda, l'expresident català Jordi Pujol Soley va tornar fugaçment ahir dijous al Palau de la Generalitat, acompanyat de Marta Ferrusola, en un acte de tribut al bisbe Joan Carrera. És la primera aparició pública de Jordi Pujol Ferrusola des de la seva imputació per frau fiscal i blanqueig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada