TRAMUNTANA
VERMELLA MAIL 23/01/2013
Girona (Gironès).-
En el primer mes de
funcionament de la nova Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà per
les obres del TAV cinc veïns han iniciat els tràmits per demandar
el Ministeri de Foment. Aquest és un servei que l'Ajuntament de
Girona va posar en marxa per les peticions dels veïns, que demanaven
suport per poder denunciar Foment per danys, tant físics (esquerdes,
per exemple) com econòmics, en el cas dels comerciants. Per això,
cada dimarts hi ha dos advocat per estudiar cada cas.
Aquesta
oficina va aixecar la persiana el passat 19 de desembre i en el
primer mes de funcionament ha rebut diverses visites de veïns però
només cinc persones han iniciat els tràmits per denunciar Foment
pels danys que els han causat les obres del TAV. Els advocats estan
estudiants els seus casos i els tècnics municipals hauran de valorar
in situ els danys que els veïns denuncien.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada