Acte per l'habitatge públic a l'Escala divendres 28 de març
La Comissió gestora per l'habitatge públic a l'Escala presentarà divendres la seva proposta sobre els pisos de protecció oficial, ubicats als terrenys d'Incasòl
Ho farà en un acte obert a la població, en el primer pis de Can Maset, i comptarà amb les ponències de representants polítics i socials
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL L'Escala i Empúries (Baix Ter/Baix Fluvià, Alt Empordà, comtat d'Empúries) 26/03/2023.- La Comissió gestora per l'habitatge públic a l'Escala ens envia la convocatòria d'un acte previst el divendres 28 de març, a les 19:30h, al saló polivalent dels jubilats a Can Maset, primer pis, a la plaça de les Escoles.
Habitatges de protecció oficial en dret de superfície, adquirits per un període de 75 anys, encara que el sòl continuarà en mans de l'administració. En definitiva, aquesta és la proposta que abandera la Comissió gestora per l'habitatge públic a l'Escala pels terrenys d'Incasòl. Els seus detalls es desgranaran en un acte programat per divendres a dos quarts de vuit del vespre a la sala polivalent de Can Maset, on participaran l'exdirectora de l'Institut Català del Sòl Maria Sisternas, el gerent de vivenda del Prat de Llobregat Ricard Fernández, i l'activista Jordi Gasull.
La comissió, que s'ha constituït recentment a l'Escala, compta amb la implicació de representants del municipi, que estan sensibilitats envers la problemàtica d'accés a l'habitatge, tals com polítics, membres de Càritas, directius del Centre d'Atenció Primària o veïns del barri Rosa Lau. En concret, la proposta que a hores d'ara contemplen pels pisos de protecció oficial dels terrenys d'Incasòl, passa per "la creació d'un patronat amb l'ajuda del Consistori", que gestionés la seva construcció.
La voluntat de l'acte de divendres és posar sobre la taula les propostes sobre habitatge de la comissió escalenca, i informar-ne a la població. Entenen les dificultats per accedir a un pis en el municipi per a tot l'any, especialment entre els joves, i per això, volen que es desencalli el projecte de les terres d'Incasol de manera satisfactòria.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada