diumenge, 16 d’abril del 2023

Per una estratègia antifeixista, acte de la CUP Vic i Arran Vic

Per una estratègia antifeixista, acte de la CUP Vic i Arran Vic 

Es farà el passi del curtmetratge Ni oblit ni perdó 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Vic (Plana de Vic, Osona, comtat d'Osona) 16/04/2023.- Llegim a Llibertat.cat que dijous 20 d'abril, a partir de les 7 del vespre, les assemblees de la CUP Vic i Arran Vic organitzem un acte antifeixista al Centre Cívic Joan Triadú de Vic. 

Amb el títol Per una estratègia antifeixista, comptant amb una conversa entre Jordi Borràs i Jordina Arnau, periodistes especialitzades en l'extrema dreta, amb les quals es tractarà especialment com fer front als grups d'aquest tipus dins i fora de les institucions, especialment de cara a les properes eleccions municipals. La conversa estarà moderada per Arnau Comajoan Cara, militant d'Arran Vic i número 5 a la llista de la CUP a Vic. 

L'acte també vol ser un homenatge a Guillem Agulló, jove de Burjassot militant de Maulets de Burjassot que el darrer 11 d'abril va fer 30 anys que fou assassinat a mans de feixistes. Per recordar-lo, es farà el passi del curtmetratge Ni oblit ni perdó, dirigit per Jordi Boquet. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada