Brot de covid-19 en una residència d'Esponellà
Hi ha afectades 19 persones i tots els casos són lleus o asimptomàtics
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Esponellà (Pla de l'Estany, comtat de Besalú) 05/05/2021.- Llegim al diari El Punt Avui que un total de 14 persones residents (de les 50 que hi ha al centre) i cinc de les empleades (d'una plantilla de 37) de la residència de gent gran Pla de Martís, de Martís de Baix, a Esponellà (Pla de l'Estany, comtat de Besalú), tenen covid-19. Totes les persones afectades estaven vacunades, excepte cinc empleades. Segons informa el Departament de Salut, cap d'aquestes persones està greu, sinó que o bé són casos lleus o asimptomàtics.
El brot de covid-19 s'ha detectat arran d'un cribratge a les persones empleades, durant el qual es van trobar dues de positives, corresponents a dues persones que no estaven vacunades.
En aquest centre, el vaccí s'havia administrat el mes de febrer a 46 dels 50 persones residents i a 20 de les 37 empleades.
"Cal tenir present que el vaccí no eximeix del contagi, però el fet que els positius siguin asimptomàtics o presentin símptomes lleus constata l'eficàcia en cas d'infecció", van manifestar ahir des del Departament de Salut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada