dimarts, 23 de març del 2021

Segons Defensem el Tren de l'Empordà “l'estació de Portbou ha d'estar al servei del bon funcionament de les línies R11 i RG1”

Segons Defensem el Tren de l'Empordà "l'estació de Portbou ha d'estar al servei del bon funcionament de les línies R11 i RG1" 

Nota de premsa de l'entitat Defensem  el Tren de l'Empordà 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Portbou (Mar d'Amunt, Albera marítima, Alt Empordà, comtat de Peralada) 23/03/2021.- Segons una nota de premsa de l'entitat Defensem  el Tren de l'Empordà: "L'estació de Portbou ha d'estar al servei del bon funcionament de les línies R11 i RG1.  

Des de Defensem  el Tren de l'Empordà  considerem que  l'estació  internacional de Portbou, actualment molt  bandejada  i desaprofitada, hauria de ser, hauria d'esdevenir un punt neuràlgic  essencial de  les estratègiques línies  del tren de rodalies R11 i RG1.    

Des de Defensem el Tren de l'Empordà pensem  que perquè  això  fos una realitat caldria posar en marxa, aplicar aquests cinc punts bàsics. 

1/. A Portbou es fa molt necessari que existeixi una unitat permanent de manteniment i reparació  de trens; d'Adif o de l'empresa subcontratada.  

2/. És  imprescindible que a Portbou existeixi material mòbil  de reserva tenint en compte el mal estat dels trens.  

3/. El servei de venda de bitllets personalitzat hauria de  disposar d'un horari  d'atenció  al públic de 6:00 del matí  a 8:00  del  vespre.  

4/. És  indispensable una millora de la informació  en general, tot tenint compte que Portbou és  una estació  internacional amb finalització  de trens de nit, actualment el París/Portbou i, properament, el Estrasburg/Portbou i el Ventimiglia (frontera franco-italiana) Portbou, la qual cosa implica disposar de més  informació  turística de Catalunya i l'Estat espanyol; a més,  tots els trens s'haurien d'anunciar per megafonia en quatre llengües: català, castellà,  francès  i anglès.   

5/. Què  a Portbou també  sigui possible comprar bitllets de la SNCF. 

Molt  cordialment. 

Josep M. Loste, portaveu de Defensem el Tren de l'Empordà  

Alt  Empordà,  23 de març  de  2021". 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada