Segons Defensem el Tren de l'Empordà "l'estació de Portbou ha d'estar al servei del bon funcionament de les línies R11 i RG1"
Nota de premsa de l'entitat Defensem el Tren de l'Empordà
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Portbou (Mar d'Amunt, Albera marítima, Alt Empordà, comtat de Peralada) 23/03/2021.- Segons una nota de premsa de l'entitat Defensem el Tren de l'Empordà: "L'estació de Portbou ha d'estar al servei del bon funcionament de les línies R11 i RG1.
Des de Defensem el Tren de l'Empordà considerem que l'estació internacional de Portbou, actualment molt bandejada i desaprofitada, hauria de ser, hauria d'esdevenir un punt neuràlgic essencial de les estratègiques línies del tren de rodalies R11 i RG1.
Des de Defensem el Tren de l'Empordà pensem que perquè això fos una realitat caldria posar en marxa, aplicar aquests cinc punts bàsics.
1/. A Portbou es fa molt necessari que existeixi una unitat permanent de manteniment i reparació de trens; d'Adif o de l'empresa subcontratada.
2/. És imprescindible que a Portbou existeixi material mòbil de reserva tenint en compte el mal estat dels trens.
3/. El servei de venda de bitllets personalitzat hauria de disposar d'un horari d'atenció al públic de 6:00 del matí a 8:00 del vespre.
4/. És indispensable una millora de la informació en general, tot tenint compte que Portbou és una estació internacional amb finalització de trens de nit, actualment el París/Portbou i, properament, el Estrasburg/Portbou i el Ventimiglia (frontera franco-italiana) Portbou, la qual cosa implica disposar de més informació turística de Catalunya i l'Estat espanyol; a més, tots els trens s'haurien d'anunciar per megafonia en quatre llengües: català, castellà, francès i anglès.
5/. Què a Portbou també sigui possible comprar bitllets de la SNCF.
Molt cordialment.
Josep M. Loste, portaveu de Defensem el Tren de l'Empordà
Alt Empordà, 23 de març de 2021".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada