Necrològica de Pere Rexach apareguda en el periòdic tolosà Espoir del 14 d'abril de 1968
MEMÒRIA PROLETÀRIA DEL NORD-EST
El 5 de novembre de 1967 mor a Fontainebleau (Seine-et-Marne) l'anarcosindicalista Pere Rexach
En el decurs de la Retirada republicana de febrer de 1939, camí de l'exili, passà la frontera del Pirineu Oriental
Pere Rexach: El 5 de novembre de 1967 mor a Fontainebleau (Seine-et-Marne, Illa de França) l'anarcosindicalista Pere Rexach. Havia nascut cap el 1891.
En el decurs de la Retirada republicana de febrer de 1939, camí de l'exili, passà la frontera del Pirineu Oriental.
Exiliat, milità especialment en la Federació Local de la Confederació Nacional del Treball en l'Exili (CNT-AIT) de Souppes-sur-Loing (Seine-et-Marne, Illa de França, França).
Durant la primavera de 1967 es retirà a una casa de jubilats de Souppes-sur-Loing.
Pere Rexach patí el 3 de novembre de 1967 una crisi cardíaca i fou traslladat a l'Hospital de Fontainebleau, on morí dos dies després.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada