dilluns, 26 d’octubre del 2020

Los Olivos, a Malgrat de Mar, no tanca i el seu amo parla de "confabulació jueva i maçònica" de la Generalitat

Los Olivos, bar restaurant com a focus espanyolista, a deriva antisemita i antimaçònica, oposat a les mesures sanitàries pel covid-19 no tanca les portes 

L'establiment de Manuel Fernández, a Malgrat, segueix obert a pesar de les comunicacions de la Policia Local de Malgrat de Mar 

Manifesta que "muchas veces pienso si existe alguna confabulación judeo-masónica para cargarse a todos los restaurantes, porque si no es así no tiene sentido ninguno"  

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Malgrat de Mar (Alt Maresme, comtat de Girona) 26/10/2020.- Segons diverses fonts (tele Quatro, Girona Notícies.Com i alguns altres mitjans convencionals) Manuel Fernández manté obert el seu bar restaurant Los Olivos, a Malgrat de Mar (Alt Maresme, comtat de Girona), amb una bandera monàrquica espanyol presidint l'interior de l'establiment. Cada dia a la tarda es presenten dos agents de la Policia Local i li comuniquen que seguint les mesures sanitàries a causa de la pandèmia de covid-19 cal tancar l'establiment, cosa a la que aquest cuiner espanyolista es nega amb aquestes paraules en castellà: "Aunque yo no cumpla la normativa política, la sanitaria sí que la cumplo. No sé dónde está la condena aquí". Queda clar tot el que tingui a veure amb el Govern de la Generalitat de Catalunya li bufa ("normativa polírica").  

Fernández manifesta que "las medidas restrictivas de los políticos durante la pandemia ". "Es una normativa con poca conciencia científica y social. El que ha hecho la ley jamás trabajó en un restaurante, por ejemplo. La contaminación en los restaurantes es el más bajo de todos los gremios, muchas veces pienso si existe alguna confabulación judeo-masónica para cargarse a todos los restaurantes, porque si no es así no tiene sentido ninguno", afegeix l'amo de l'establiment de menjar i beure, amb un discurs franquista sobre judaisme i francmaçoneria, potser nazi.  

Fernández es resisteix a tancar el local: "Es una decisión irrevocable, yo mantendré el restaurante abierto. Y no estoy abanderando a nadie, me represento a mi mismo y a mi familia, es una decisión particular y unilateral".  

Segons Fernández, durant aquests dies els clients, "el cien por cien de ellos", li donen ànims en la seva decisió: "Todos los clientes me están felicitando y me dan la enhorabuena. Vienen de todas partes de España: la Rioja, Córdoba, Zaragoza, Segovia, Valencia, Girona… Me dicen tantos pueblos que ya ni me acuerdo". "Tengo mi local todo el día aireado con las ventanas abiertas y la ventilación antigua que servía para sacar el humo de los fumadores. Además, tengo dos puertas abiertas, una de entrada y otra de salida; en el restaurante hay una separación entre las sillas de dos metros, además de haber rebajado el aforo incluso por debajo del 30%, así como el uso diario del gel hidroalcohólico y de las mascarillas, por supuesto". 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada