Seny entre les i els pensionistes de l'Escala
Cinc mesos de tancament de la Llar del Jubilat Jardí del Pedró, de l'Escala
A punt de complir-se els cinc mesos de l'inici del confinament, la Llar del Jubilat continua amb les portes tancades. El seu president ho viu amb resignació i es mostra poc optimista que pugui reobrir, almenys fins que no s'hagi superat totalment la pandèmia
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL L'Escala i Empúries (Baix Ter, Alt Empordà, comtat d'Empúries) 13/08/2020.- Segons Canal 10 Empordà, totes les activitats que promou la Llar del Jubilat Jardí del Pedró de l'Escala i Empúries (Baix Ter, Alt Empordà, comtat d'Empúries) es troben aturades des que, ja fa cinc mesos, es va decretar el primer confinament de la població per la pandèmia de covid-19. Ni el ball dels diumenges, ni excursions, ni bar ni assajos de la Coral. Tractant-se d'un col·lectiu de risc com el de la gent gran, s'ha considerat oportú no obrir portes fins que tot hagi passat. Una mesura que, pel president de l'entitat, és la més lògica.
El tancament es viu amb resignació. I en tot cas, el que inquieta més és no veure-hi una data de sortida. Per exemple, hi ha programada una excursió per al 14 d'octubre vinent que el president veu poc probable que pugui es dur a terme.
Mentrestant, les instal·lacions de planta baixa i pis de l'edifici, un antic hotel que adquirí l'Ajuntament, resten tancades. Només el president hi acudeix periòdicament per tasques de despatx.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada