dimarts, 9 de juny del 2020

També a Figueres cada dimarts, a les 20:00h, a la plaça de l'ajuntament LA VIDA ABANS QUE EL CAPITAL

Recuperem els carrers

Més de 80 convocatòries arreu dels Països Catalans per dimarts 9 de juny

La vida abans que el Capital, des del 9 de juny cada dimarts a la plaça de l'ajuntament de Figueres, a les 20 hores

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Figueres (Alt Empordà, comtat de Besalú) 09/06/2020.- Amb el lema La vida abans que el Capital des del 9 de juny cada dimarts a les 20 hores ja hi ha més de 80 convocatòries arreu dels Països Catalans. Altres lemes; Canviem els balcons per les places! Porta la teva cassola o la teva pancarta. Recuperem els carrers.

A la ciutat de Figueres (Alt Empordà, comtat de Besalú), a partir d'aquest dimarts a la plaça de l'ajuntament cada setmana a les 20 hores.

Es diu que:

Ens sobren motius per exigir mesures que posin per davant les persones abans que els beneficis. Per defensar els serveis públics i la redistribució de la riquesa. Per combatre el patriarcat i construir una societat feminista i antifeixista.

Els barris, pobles i viles hem decidit recuperar els carrers

Canviem els balcons per les places: baixem les pancartes i cassoles als carrers! Ja no hi ha volta de full. Mobilitzem-nos contra la 'nova normalitat' que ens volen imposar.

La crisi sanitària de la pandèmia per la COVID-19 ha comportat una nova crisi social sobre la classe treballadora –especialment sobre les dones i les migrades–, i la resposta dels governs ha estat control social i rescat dels grans capitals abans que les persones. Però aquesta crisi no la pagarem.

Hem comprovat tristament que retallar en sanitat mata. Que l'externalització dels serveis públics només comporta la seva degradació. Però que quedi ben clar: les nostres vides valen més que els seus beneficis.

Reivindiquem el dret a protestar i a mobilitzar-nos als barris, pobles i ciutats. És imprescindible assenyalar els culpables, respondre als abusos dels governs i alçar la veu per defensar la vida abans que el Capital.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada