diumenge, 8 d’abril del 2018

Dos dies més de vaga general ferroviària i sense connexió amb la Península

El passat divendres, els cheminots, usuaris i càrrecs electes es van manifestar a l’estació ferroviària de Cervera de la Marenda per reclamar el manteniment de l’activitat de manteniment dels trens, que es fa en aquesta estació.   

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 08/04/2018   
Cervera de la Marenda (Albera marítima, Rosselló, comtat de Peralada).-  

Comença avui diumenge una vaga de dos dies dels cheminots de la SNCF, que es mobilitzen aquesta primavera contra la reforma governamental d’aquesta companyia pel Govern francès. Així només circularan un 11% dels TGV i no circularan cap TGV Barcelona - Perpinyà, durant aquests dos dies. Pel que concerneix als Intercities, només en circularan un 13%. En quant als TER només funcionaran un 6% i només hi haurà assegurats 24% d’autobusos. 

Concentració de protesta a Cervera de la Marenda en l’estació ferroviària 
El passat divendres, els cheminots, usuaris i càrrecs electes es van manifestar a l’estació ferroviària de Cervera de la Marenda (Albera marítima, Rosselló, comtat de Peralada) per reclamar el manteniment de l’activitat de manteniment dels trens, que es fa en aquesta estació.
Els cheminots denuncien un malbaratament humà i econòmic i estan preocupats pel futur de la línia TER Perpinyà - Cervera de la Marenda. En total van ser unes 60 persones les que es van agrupar en aquesta protesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada