dimarts, 14 de febrer del 2017

Millo s'empassa una escridassada i crits d’independència a Girona

Reivindicació sobiranista durant la final de la Copa de la Reina de bàsquet a Fontajau  



 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 14/02/2017 
Girona (Gironès).- 

El delegat del Govern espanyol al Principat de Cataluya, Enric Millo, va fer acte de presència a la final de la Copa de la Reina de bàsquet femení, disputada a Girona entre el Perfumerías Avenida de Salamanca i l’Uni Girona. Tot i que les catalanes van desaprofitar un avantatge de 15 punts per acabar perdent, el públic no es va mostrar abatut al final del partit. Quedava un dels plats forts de la jornada: rebre el representant del Govern espanyol a Catalunya, el també gironí Enric Millo, i no precisament amb una ovació.
Contundents crits d'independència i estelades per tota la graderia. Quan el dirigent del PP i la resta d’autoritats van baixar al parquet per entregar els trofeus a les guanyadores i les finalistes, bona part del públic va reaccionar amb una escridassada. Ràpidament, però, van aflorar estelades per tota la graderia i els xiulets es van substituir per uns contundents crits d’independència. Mentrestant, Enric Millo es mirava la reclamació sobiranista catalana des de la pista.
A l’inici del partit, Millo havia piulat a Twitter que hi havia un “gran ambient a Fontajau” --el camp on es va disputar el partit--. També va penjar una fotografia a la llotja al costat de l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, tot i que en la piulada només esmentava el president de la Federació Espanyola de Bàsquet i el director general del Consejo Superior de Deportes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada