dimecres, 18 de gener del 2017

Denuncien un «tracte de favor» de l’Ajuntament de Girona cap al Centre Verd


Noves instal·lacions a Salt de l'empresa Centre Verd 
L'empresa ha estat ocupant un terreny municipal durant un any més del previst 










TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 18/01/2017 
Girona (Gironès).-  

Llegim en la premsa convencional gironina que els grups municipals d'ERC-MES i la CUP van mostrar en el pla de l’Ajuntament el dilluns els seus dubtes davant el tracte que l'equip de govern municipal (CiU-PSC) de Girona ha donat al Centre Verd, negoci de jardineria que s'està traslladant a Salt (Gironès).  
L'any 1991, l'Ajuntament de Girona i el Centre Verd van signar un acord pel qual el consistori gironíels cedia un terreny per 25 anys per tal que hi poguessin desenvolupar tasques de jardineria. El juliol de 2015, en vistes que properament acabaria el termini, l'Ajuntament gironí els va requerir que el 17 de gener de 2016 deixessin completament lliures els terrenys. Com a tota resposta, el 10 de desembre de 2015, l'empresa els va respondre que havien comprat un terreny on es traslladaria a Salt, però no oferia data ni termini per a la retirada de l'activitat a les finques propietat de l'Ajuntament de Girona.
Posteriorment, l'Ajuntament gironí els va requerir que finalitzessin l'ocupació dels terrenys i el maig de 2016 l'empresa va respondre tot demanant un ajornament. En el ple gironí de dilluns, el govern municipal va acceptar aquest ajornament, de manera que els ha concedit un termini de fins al 28 de febrer per lliurar definitivament els terrenys.
Davant d'això, ERC-MES va manifestar els seus dubtes, tot preguntant com és possible que una empresa estigués «en fals» durant tot un any i que no s'informés de la situació.
La CUP, per la seva banda, va mostrar la seva «perplexitat» i va denunciar que es tracta d'un «tracte de favor» cap a una empresa que ha pogut utilitzar uns terrenys durant un any més del previst.
L'equip de govern de l’Ajuntament, per la seva banda, ho va justificar argumentant que no han volgut perjudicar els treballadors de l’empresa Centre Verd. També va indicar que l’empresa havia seguit pagant el mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada