dimecres, 5 d’octubre del 2016

Mobilització a Girona per aturar un nou desnonament

Mobilització a Girona per aturar un nou desnonamentCada dia es fan 74 desnoaments als Països Catalans segons dades del Consell General del Poder Judicial. 
La PAH Girona - Salt vol una altra forma d'aplicar les polítiques d'habitatge que, com en el cas de l'Ajuntament de Girona comportament coactiu de pressió a la gent que té programat un desnonament, amb l'objectiu que signin deutes amb els bancs i entreguin els habitatges. 



TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 05/10/2016 
Girona (Gironès).- 

Aquest matí, la PAH Girona -Salt s’ha mobilitzat per aturar un dels 74 desnonament que es fan cada dia al conjunt dels Països Catalans. I es dóna el cas cínic i pervers de que l'Ajuntament de Girona està actuant perquè la família lliuri el pis i signi un crèdit personal de 14.000 euros amb BANKIA. La família ha dit que no hi està d'acord.
Segons la plataforma aquesta gent ha estat molt valenta perquè, en molts casos, el pes de l'espasa de Dàmocles del desnonament i la pressió que s'exerceix perquè es firmi el que interessa a la banca, fan que la família cedeixi per por.
La PAH Girona - Salt es manifesta clarament en contra d'actuacions com la que està duent a terme el Consistori gironí en aquest cas i en altres casos, segons ens han informat diverses persones afectades.
L'intent de desnonament està previst a les 12:15 del migdia però la plataforma ha quedat a lloc molt abans. L'adreça és Travessera de Santa Eugènia núm. 33, a Girona.

La PAH Girona - Salt ha fet una crida pública cap a una altra forma d'aplicar les polítiques d'habitatge que, com en el cas de l'Ajuntament de Girona, defensa que van en contra dels interessos de les persones afectades i considera que es tracta d’un comportament coactiu de pressió a la gent que té programat un desnonament, amb l'objectiu que signin deutes amb els bancs i entreguin els habitatges on viuen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada