dissabte, 30 de juliol del 2016

Moviment contra la reforma laboral del Govern francès. Violència del Partit Socialista contra la pacífica protesta de Perpinyà

Violència del PS contra la pacífica protesta de Perpinyà 
Desviament reivindicatiu contra la llei Treball en l’acte de record a Jean Jaurès convocat pel Partit Socialista francès a Perpinyà. 
Reacció violenta de la militància del Partit Socialista francès contra la protesta social, cosa que obliga intervenir la Policia en interposició. 



TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 30/07/2016 
Perpinyà (Rosselló).- 

El PS per una banda i la protesta contra la reforma laboral alunyada 
Llegim en la premsa convencional rossellonesa que aquest dissabte la Federació nord-catalana del Partit Socialista francès havia convocat la seva militància a un homenatge al socialista Jean Jaurès davant el seu monument que hi ha a Perpinyà (Rosselló) just avui en el 102 aniversari del seus assassinat en mans d’un bel·licista de 1914.
5. La police est intervenue rapidement pour ramener le calme.

Interposició policial per impedir les agressions dels 'societes' 
Al mateix temps una dotzena d’activistes pacífics del moviment contra la reforma laboral (llei Treball) commemoraven l’efemèride del líder socialista contra la guerra interimperialista Jean Jaurès tot portant pancartes reivindicatives i servei de megafonia. En les pancartes es llegia “Jaurès n’aurait pas voté la loi Trevail”.
1. Au moment de l'hommage à Jaurès, des manifestants anti-loi travail ont déployé leurs banderoles.

Es reivindica Jaurès en el moviment contra la llei Treball 
Enfront aquest desviament reivindicatiu contra la llei Treball en l’acte de record a Jean Jaurès convocat pel Partit Socialista francès a Perpinyà hi ha hagut immediatament una lamentable reacció violenta de la militància del PS contra aquesta  protesta social, cosa que ha obligat intervenir la Policia en interposició. Però, el Partit Socialista ha aconseguit expulsar la protesta lluny del monument mentre la Policia s’interposava entre les dues concentracions que homenatjaven Jean Jaurès. L’exaltació de la militància del Parit Socialista s’ha traduït en una actuació violenta i a manu militari, segons la premsa, a empentes ha aconseguit allunyar 10 metres la gent amb les pancartes reivindicatives. El primer en atacar la protesta social ha estat Pierre Estève que s’han llançat contra les persones concentrades en contra la llei Treball, seguit de la militància del seu partit, que governa la República francesa.
3. L'ancien député et conseiller général Pierre Estève (en costume) était très en colère.
L'ex-diputat i conseller general Pierre Estève respon molt emprenyat contra la protesta social 
La cerimònia ha estat presidida per Ségolène Neuville, primera secretaria departamental del PS, i una vegada interposada la Policia, que ha acudit amb reforç,  s’ha desenvolupat mentre 10 metres més enllà del monument la gent cridava: «Jaurès n’aurait pas voté la loi Travail». Com a data complementaria, la  premsa informa que el micròfon del Partit Socialista ha fallat, en panna.
2. Le ton est monté très vite entre élus et militants.
Els 'societes' fan fora la gent oposada a la llei Treball que s'havia situat al costa del monument al socialista Jaurès 

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada