dimarts, 20 d’octubre del 2015

L’alcalde de Perpinyà, Jean-Marc Pujol, per raons electoralistes vol fotre fora en 24 hores una quarantena de persones sense papers de l’immoble de l’antic CFA

Edifició de l'antic de CFA a Perpinyà
Les famílies havien acceptat això i la seva sortida en unes bones condicions solament era cosa de dies, però, l’alcalde, en campanya electoral, mostra musculatura d'una manera inútil i grotesca, atacant gent en dificultats.  

De tota manera, l’alcalde no és competent per agafar competències que corresponen a l'autoritat judicial, que va dictaminar la protecció d’aquestes famílies.  




TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 20/10/2015 
Perpinyà (Rosselló).-

 "Es tracta d’una provocació  de l’alcalde de Perpinyà del tot absurda". Jean Codognès, advocat de les famílies sense papers que ocupant des de juliol els locals de l'antic CFA, afirma en relació al decret d’alcaldia de Jean-Marc Pujol expedit dilluns, que demanava l'expulsió en 24 hores de la quarantena de persones sense papers instal·lades en aquest immoble del barri de la Gare de Perpinyà. Aquest decret de l’Ajuntament ve precedit d’una decisió judicial del tribunal d'instància que, el 23 setembre, va dictaminà un lapse de sis mesos per que les famílies puguin trobar uns allotjaments.

Per la seva banda, la Cambra d’Oficis, propietària de l’immoble ocupat, va presentar un recurs al jutjat i un altre a la Prefectura del Pirineu Oriental després de la decisió judicial del 23 de setembre, om proposava trobar solucions pel reallotjament dels sense papers.

Ara, l’advocat Jean Codognès explica que "les famílies havien acceptat això i la seva sortida en unes bones condicions solament era cosa de dies. Però, l’alcalde, en campanya electoral, mostra musculatura d'una manera inútil i grotesca, atacant gent en dificultats. De tota manera, l’alcalde no és competent per agafar competències que corresponen a l'autoritat judicial, que va  dictaminar la protecció d’aquestes famílies".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada