L'entitat
ha presentat un estudi per a demostrar-ho
TRAMUNTANA
VERMELLA MAIL 14/09/2015
Blanes/Lloret de Mar (La Selva marítima).-
Un estudi
encarregat per la Plataforma Aturem la C-32 conclou que només un 14,41% dels
cotxes que accedeixen a Lloret de Mar procedents de la GI-600 i la GI-682 són
potencials usuaris del tram que es vol ampliar d'aquesta carretera.
L'informe s'ha fet aquest agost, un dels mesos en què hi ha més problemes de mobilitat entre Blanes i Lloret. En un comunicat, la plataforma ha considerat que els resultats d'aquest estudi mostren que aquest projecte "no resoldrà els problemes de mobilitat de la zona i justifica de manera contundent l'aturada del projecte i l'estudi de les alternatives: el desdoblament de la carretera Blanes-Lloret i la construcció de les rondes de circumval·lació d'ambdós municipis".
L'informe s'ha fet aquest agost, un dels mesos en què hi ha més problemes de mobilitat entre Blanes i Lloret. En un comunicat, la plataforma ha considerat que els resultats d'aquest estudi mostren que aquest projecte "no resoldrà els problemes de mobilitat de la zona i justifica de manera contundent l'aturada del projecte i l'estudi de les alternatives: el desdoblament de la carretera Blanes-Lloret i la construcció de les rondes de circumval·lació d'ambdós municipis".
Segons
ha explicat la Plataforma Aturem la C-32, l'estudi s'ha basat en una
metodologia d'enregistrament i anàlisi de vehicles en continuo. "Un
sistema rigorós i objectiu que permet doblar la quantitat de dades en la meitat
de temps que els habituals estudis de mobilitat que encarrega l'administració a
través d'enquestes parcials", ha detallat.
Utilitzant
els valors de les intensitats mitjanes diàries (IMD), l'estudi conclou que el
volum estimat de trànsit de les carreteres GI-600 i GI-682 és de 62.439 un dia
d'agost i destaca que només un de cada set d'aquests vehicles podria estar
afavorit per la construcció del ramal de la C-32 Blanes - Lloret de Mar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada