dimecres, 30 de juliol del 2014
L’Ajuntament santperenc precinta els dos mòduls instal·lats a l’Illa del Fluvià
Sense llicència municipal Enric Latorre havia començat un servei de lloguer de caiac i instal·lat dos mòduls.
Es tracta de l’espai ecològic en conflicte del Fluvià on ja l’estiu de 1977 va ser agredit amb una barra metàl·lica de l’excavadora un jove de la CNT-AIT de l’Escala per part d’un empresari de Vilamacolum, anomenat Granés.
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 30/07/2014
Sant Pere Pescador (Alt Empordà).-
A la desembocadura del riu hi ha l’Illa del Fluvià que de manera fraudulenta utilitzava el propietari de la finca, Enric Latorre, un servei de lloguer de caiac i també surf de rem i per això havia instal·lat dos mòduls prefabricats a la drassana principal i al nou pantalà posat a primers de juliol, que no tenen llicència municipal. L’empresa d’Enric Latorre, que es diu CANALES DEL FLUVIÀ, el darrer cap de setmana havia iniciat la seva activitat mercantil però aquest dimecres, 30 de juny, l’Ajuntament de Sant Pere Pescador ha fet complir la llei precintant els dos mòduls instal·lats en aquest espai no urbanitzable i de protecció ecològica i ambiental. L’11 de juny i el 18 de juliol l’Ajuntament santperenc havia enviat a Enric Latorre dos decrets municipals on s’obligava aturar els previs moviments de terra al Fluvià i la instal·lació dels mòduls. L’Ajuntament s’oposa a que CANALES DEL FLUVIÀ inici activitats en aquest indret i sense cap permís.
Es tracta de l’espai ecològic en conflicte del Fluvià on ja l’estiu de 1977 va ser agredit amb una barra metàl·lica de l’excavadora un jove de la CNT-AIT de l’Escala per part d’un empresari de Vilamacolum, anomenat Granés.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada