
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 26/04/2014
Bescanó (Gironès).-
La plantilla de SA Grober de Bescanó (Gironès) s’ha manifestat aquest dissabte pels carrers del municipi en una nova manifestació per reclamar el pagament dels salaris pendents.
Després que dijous passat la històrica tèxtil els abonés la nòmina de gener, els més de 80 treballadors tenen dos mesos pendents de cobrament i segueixen en peu de guerra contra la companyia, a la qual han portat al jutjat per reclamar la rescissió dels contractes. Està previst que el judici se celebri a finals de maig.
La marxa d'aquest dissabte ha arrencat a les onze del matí a la plaça de les Nacions, va recórrer el centre de Bescanó, va aturar-se davant la casa dels propietaris de la companyia, i va dirigir-se pel carril bici fins a les portes de la fàbrica.
En situació de preconcurs de creditors, SA Grober va reclamar una rebaixa salarial als treballadors que aquests no van acceptar.
Fundada a Girona l'any 1890, la tèxtil de Bescanó està especialitzada en la fabricació de cordons i cintes i materials tèxtils per al sectors de la merceria, el calçat, la confecció i la indústria.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada