dijous, 27 de març del 2014

Més d'una tercera part de l’estudiantina de Secundària de les comarques gironines participa aquest dijous a la segona jornada de vaga a nivell del Regne


Barcelona és on l'adhesió a la vaga va ser major, amb un 74,47% de seguiment 






TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 27/03/2014 
Girona (Gironès).- 

Més d'una tercera part de l’estudiantina de Secundària de les comarques gironines fa vaga en aquesta segona jornada, la qual ha estat convocada a tot l'Estat espanyol.  
En el seu segon dia, la participació a les comarques gironines ha augmentat considerablement, ja que ahir, 26 de març, va ser d'un 10%.
La protesta de l'alumnat és en contra de l'aplicació de la Llei orgànica de millora de la qualitat educativa (Lomce) i contra les retallades pressupostàries en educació, tant de l'Estat com de la Generalitat. 
El Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya informa que el 31,73 % de l'estudiantina de Secundària dels centres dels Serveis Territorials de Girona s’ha sumat aquest dijous a la vaga estudiantil del Regne d’Espanya, especialment a tercer i quart d'ESO, al Batxillerat i a la Formació Professional. Barcelona és on l'adhesió a la vaga va ser major, amb un 74,47% de seguiment. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada