Dijous no va passar l'últim tren i que el bus de la companyia no els va anar a recollir
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 23/02/2014
Girona (Gironès).-
Una desena d'usuaris del TAV, entre els quals el cantautor Gerard Quintana, passatgers que havien d'agafar un tren d'alta velocitat el passat dijous a les 22:48 hores, el darrer de la jornada, han presentat un escrit al servei d'atenció al client de la companyia a Girona queixant-se del tracte rebut aquella jornada. Denuncien que mai van arribar a destinació i els van deixar plantats tota la nit a l'estació. En l'escrit, que acompanyen dels bitllets de tren, relaten com Renfe els va comunicar que hi hauria "un petit retard de més d'una hora". El motiu, "un incendi a Perpinyà que impedia avançar el tren" tot i que "era una excusa" perquè "més tard hem descobert que era fals". Prossegueixen explicant que "passada la mitjanit" els van comunicar que un bus procedent de Perpinyà els aniria a recollir després de recollir els passatgers de Figueres. "A un quart de quatre de la matinada ens comuniquen que l'autobús havia marxat després de deixar una passatgera a Girona sense recollir-nos", relaten en aquest escrit a Renfe.
La solució que els van donar llavors, afirmen, va ser esperar al primer tren del matí. D'aquesta manera, reclamen "no només la recuperació dels cost dels bitllets, sinó una indemnització per obligar-nos a passar una nit en blanc a l'estació".
Asseguren que s'han sentit "enganyats, oblidats i abandonats" passant "fred a l'estació durant 5 hores". Finalment, aquests usuaris van arribar a la seva destinació comprant un altre bitllet del TAV.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada