dijous, 22 d’abril del 2021

JxCat omet el llibre de Torra entre les seves recomanacions per Sant Jordi

JxCat omet el llibre de Torra entre les seves recomanacions per Sant Jordi 

Els llibres de Puigdemont, Borràs, Turull, Rull, Forn, Tremosa, Puigneró i fills de presos polítics independentistes, sí que els promociona la formació 

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Santa Coloma de Farners (les Guilleries, la Selva) 22/04/2021.- Llegim que la formació Junts per Catalunya no inclou entre la dotzena de llibres que recomana per Sant Jordi Les hores greus. Dietari de Canonges, l'obra recentment publicada on el president Quim Torra relata la seva experiència al capdavant del Govern de la Generalitat de Catalunya durant la pandèmia de la covid-19, en particular el període que va estar confinat a la Casa dels Canonges. 

Aquesta selecció, en canvi, inclou dos volums del també president Carles Puigdemont --de la sèrie M'explico--, així com llibres de la presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, dels consellers Ramon Tremosa i Jordi Puigneró, dels consellers Josep Rull, Jordi Turull, Joaquim Forn i Meritxell Borràs, del diputat i advocat de Puigdemont, Jaume Alonso-Cuevillas, i de la diputada Mònica Sales. 

També hi apareix Abans ningú deia t'estimo, un llibre d'Anna i Beta Forn, Laura i Marta Turull, i Oriol Sànchez, que són fills d'alguns dels polítics independentistes condemnats per sedició i que estan empresonats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada