dilluns, 5 de setembre del 2016
11 DE SETEMBRE ANTIAUTORITARI
18:30h a la plaça Urquinaona de Barcelona
El BLOC ANTIAURITARI convoca a les 18.30h, l’11 de setembre, a la plaça d’Urquinaona de Barcelona, amb el lema EL MILLOR AUTOGOVERN: LA GESTIÓ COL·LECTIVA DE LA GENT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada