diumenge, 14 de maig de 2017

Fa un mes el tren al seu pas pel pont de Colera redueix la velocitat a 30 quilòmetres/hora

Colera - Pont del Ferrocarril
Pont ferroviari de Colera 
Pel deficient estat de la catenària en la línia R11 els trens no poden corre massa. 
El tercer rail entre Girona i Vilamalla --que va costar 90 milions d’euros-- fa un any que no hi passa cap tren. 



TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 14/05/2017 
Colera (La Mar d’Amunt, Albera marítima, Alt Empordà).- 

De part de persones usuàries del tren convencional a l’Alt Empordà, entre Portbou i Figueres, se’ns informa sobre la qüestió vidriosa del pont de Colera. Resulta que fa uns mesos tots els trens al pas d’aquest punt negre de la  xarxa de la R-11 en concret havien de reduir la marxa a 60 quilometres /hora, doncs bé, ara fa un mes la velocitat ja s'ha reduït a 30 quilometres/hora.
Una de les causes que en la línia R11 els trens no poden córrer massa  --el trens regionals 120 quilometres/hora i el MD a  un màxim 160 quilometres/hora-- es el deficient estat de la catenària, excepte  en el tram entre Caldes de Malavella i Riudellots de la Selva.
En el tram de tercer rail --que conviu amb  el  tram  ibèric-- entre Girona i Vilamalla fa cosa d’un any que no hi passa cap tren, quan l’obra va costar a l’herald públic 90 milions d euros.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada